[Lisp] bojohan
Lars Brinkhoff
2010-11-19 14:47:39 UTC
Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp.
Grattis, Johan!
Mathias Dahl
2010-11-20 12:33:15 UTC
Kul! För mig som inte har boken (än), är han med i handlingen eller i
en sån där lista över folk som hjälpt till?

Hur är förresten boken? Jag gillar de andra sakerna som författaren producerat.
Lars Brinkhoff
2010-11-21 08:29:19 UTC
Post by Lars Brinkhoff
Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp.
Kul! För mig som inte har boken (än), är han med i handlingen eller
i en sån där lista över folk som hjälpt till?
Det senare alternativet: i "Acknowledgements".
Hur är förresten boken? Jag gillar de andra sakerna som författaren producerat.
Jag har inte hunnit titta i den så mycket än, men den verkar lite
rolig med alla illustrationer. (Lite som "Starting Forth" på sin tid,
för dem som har sett den.)