[Lisp] Lispmöte Göteborg
Lars Brinkhoff
2014-05-15 10:16:42 UTC
För dem som har Facebook:

http://www.facebook.com/groups/lisp.se/permalink/236881806509418/

Och för alla andra:

Det börjar bli hög tid att planera in ett nytt Lispmöte (i Göteborg).

Mitt förslag är att vi kör på Condeco, Kompassen (som sist). De har
wi-fi, eluttag, kaffe och mat.

Gå in och svara på Doodlen (http://doodle.com/ic3x638ys4gyz9ib) om du
kan och vill komma.

Kom gärna med förslag på innehåll och upplägg om ni har åsikter om
det. Sist pratade jag och Lars om att ha en genomgång av restarts och
conditions i Common Lisp.
Elias Mårtenson
2014-05-15 13:17:32 UTC
NÀr kommer detta evenemang att intrÀffa? Jag Àr i Sverige i juni. :-)
Post by Lars Brinkhoff
http://www.facebook.com/groups/lisp.se/permalink/236881806509418/
Det börjar bli hög tid att planera in ett nytt Lispmöte (i Göteborg).
Mitt förslag Àr att vi kör på Condeco, Kompassen (som sist). De har
wi-fi, eluttag, kaffe och mat.
Gå in och svara på Doodlen (http://doodle.com/ic3x638ys4gyz9ib) om du
kan och vill komma.
Kom gÀrna med förslag på innehåll och upplÀgg om ni har åsikter om
Lars Brinkhoff
2014-05-15 13:56:00 UTC
Post by Lars Brinkhoff
Gå in och svara på Doodlen (http://doodle.com/ic3x638ys4gyz9ib) om du
kan och vill komma.
När kommer detta evenemang att inträffa? Jag är i Sverige i juni. :-)
Det är inte bestämt än. Se ovanstående länk för vilka datum som kan
vara aktuella, och eventuellt påverka.