[Lisp] Sthlmlisp, Lispmöte, Förslag, v47
Mats Westin
2007-11-12 13:44:26 UTC
Jag tänkte föreslå ett nytt lispmöte. Platsen skulle kunna vara hemma
hos mig mellan 18:30 och 20:00. Sedan kanske fortsätta ner till
restaurang Mården, där vi kan ta andra delen av mötet.

Tid: 28/11 alt. (29/11), kl 18:30
Plats: Birger Jarlsgatan 104h, 3 tr, Stockholm
Tema: Testning

/Mats
Linus Nordberg
2007-11-12 14:06:11 UTC
"Mats Westin" <***@gmail.com> wrote
Mon, 12 Nov 2007 14:44:26 +0100:

| Tid: 28/11 alt. (29/11), kl 18:30

Jag kommer gärna den 29/11.
Linus
Ties Stuij
2007-11-12 14:27:51 UTC
Låter jätte bra. Jag är med.

Men kan du förklara innehållet av temat lite mer.

/Ties
Mats Westin
2007-11-12 15:22:51 UTC
Ok, jag tänkte prata om de testbibliotek jag har kommit i kontakt med
lite kort. Inge märkvärdigt.

/Mats
Ties Stuij
2007-11-12 14:53:52 UTC
28, 29, spelar ingen roll för mig.
Post by Mats Westin
[...]
Ni får ha det bra. Nu bor jag tillfälligt i Kanada, så jag kan inte dyka
upp. Bra initiativ!
/Andreas
--
A: Because it fouls the order in which people normally read text.
[...]