[Lisp] On Lisp
Tommy Hallgren
2013-08-11 12:58:25 UTC
Hej!

Tydligen skulle det vara möjligt att få papperskopia av "On Lisp" mha Lulu.com.

http://www.lurklurk.org/onlisp/onlisp.html

Vi kanske ska hjälpas åt och fixa papperskopior till alla av oss som vill ha? Eller är vi möjligen för tidiga? Tyckte att beskrivningen kändes något skakig.

Mvh, Tommy
Lars Brinkhoff
2013-08-12 19:07:21 UTC
Post by Tommy Hallgren
Tydligen skulle det vara möjligt att få papperskopia av "On Lisp"
mha Lulu.com. Vi kanske ska hjälpas åt och fixa papperskopior till
alla av oss som vill ha?
Jag är nöjd med den har jag. Men jag kan rekommendera boken till dem
som vill lära sig mer om Lisp.
Henrik Hjelte
2013-12-06 11:25:01 UTC
Hej!
Post by Tommy Hallgren
[...]
Jag gick bakåt och rensade lite i min inbox, och hittade Tommys meddelande
ovan (Ja, jag kastar elpost). Blev det av att någon provade det där?
Nyligen så skaffade jag mig en tryckt bok utifrån en pdf jag fått (en
Kickstarter slom inte verkar nå målet...) och resultatet var mycket lyckat.
Nu är jag riktigt sugen på att trycka upp On Lisp på samma sätt.
Jag köper gärna ett ex om det blir en gemensam beställning, det känns
mysigare med en bok än pärmen den sitter i nu.

-Henrik
Björn Lindberg
2013-12-06 12:12:27 UTC
Post by Henrik Hjelte
[...]
Frågan är väl hur man sköter logistiken. Om det inte är ett gäng av oss som bor någorlunda nära kommer nog ev vinst av samfrakt ätas upp av post inom riket.
Jag håller till i Stockholm/Uppsalatrakten.
Jag skulle också gärna gå med i en gemensam beställning. Jag bor förvisso i München, men har vänligt sinnade adresser i Stockholm.

Björn
Björn Lindberg
2014-01-03 21:37:42 UTC
Hej Andreas,

tack för besväret med beställningen! Jag befinner mig som sagt inte i Stockholm vanligtvis, och kommer förmodligen inte komma förrän till sommaren. Därför undrar jag om du skulle kunna skicka min bok till nedanstående adress. Om du giver mig ett kontonummer så kan jag överföra kostnaden för bok och brev/porto till dig. Hur låter det?

Hälsningar,

Björn
Nu har det dykt upp lite nytryckta On Lisp.
Jag är inte på väg till Stockholm bums, men ganska snart.
Hur ska vi sköta överlämnandet? Jag håller mig helt i centrala stan.
-andreas
--
"economics is a pseudoscience; the astrology of our time"
Henrik Hjelte
2013-12-09 08:13:32 UTC
[...]
Jag håller också till i Stockholm. /Henrik